Friday, June 30, 2017

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو روز به روز

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام روز به روز از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : نادر کوهستانی | ترانه سرا : امیر تتلو «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Amir Tataloo Called Rooz Be Rooz


آهنگ روز به روز امیر تتلو منتشر شد + متن آهنگ



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




روز به روز چشمات بیشتر مال من میشن


عشقم روز به روز میشی عاشق تر پیشم


روز به روز بیشتر میفهمی که من واسه همیشم


روز به روز قلبم انگار عاشق تر میشه


روز به روز میخوام باشه همیشه پیش من سایت


من این عشق رو با تو میشناسم


نشنو پانتومیم واسم نکشون تو بغلم دنیاتو میسازم


سر تو بگیر بالا، بگیر ببین ببین سرتو بگیر بالا


با افتخار وقتشه یه لول بری بالا سرتو بگیر بالا


که قاطی بشی با ما


سرتو بگیر بالا ببین اشک رو تو چشام که نمیریزه به این راحتی


نمیریزه ببین، اینا فقط مال خودته نه مال زمین


پس بپا بیخود نماله زمین که من و تو فقط مال همیم نه مال قدیم نه مال زمین


دانلود آهنگ روز به روز امیر تتلو


عشقم فقط خودت، این دنیا هر موقعه هر وقت پرت کرد


میبینی، این عاشق رو حتما دورت، دم هر دره باشی من میشم قطعا پلت


عشقم فقط خودت هر وقت غم کردت تو رو سر درگمت


هر وقت بریدی از همه از مردمت


میبنی این دیوونه رو حتما دورت


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید امیر تتلو کلیک کنید


آهنگ روز به روز




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->





راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment