Saturday, June 3, 2017

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو ایران

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام ایران از رسانه تک موزیک


» تنظیم کننده : | موزیک و ترانه سرا : امیر تتلو «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Amir Tataloo Called Iran


آهنگ ایران امیر تتلو منتشر شد + متن آهنگ


۱۴


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ ایران به زودی + تکست آهنگ


شعر و متن آهنگ ایران با صدای امیر تتلو :


ببخش که فقط دیدیم نیمه ی خالیه لیوانو


ببخش که نفهمیدیم معنی واقعی ایرانو


ببخش که نپرسیدیم احوال خونواده شهیدا رو


نه نمازو درست فهمیدیم نه قران و نه ایمانو


ببخش که فکر گل زدن خودمون بودیم همه وقت بازی رو


پشت میزا نشستیم و رد شدیم امتحان سخت قاضی رو


جای اینکه پشت هم باشیم هر کدوم  هر یه سازی خواستیم زدیم


یاد گرفتیم فقط چاپلوسی و صحنه سازی رو


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


دانلود آهنگ ایران امیر تتلو


ما همه پشت هم و قول دادیم طرف سیله نریم


ما واسه دشمنامون یه طوقان یه سیلیم


ما همه روبه نوریم میشه به دنیا بتابیم


ما خود عشقیم و ایمان بچه های انقلابیم


شهرمونو دوست دارم همه این مرز و بومو دوست دارم


همه جا پره دوستامم شیرازو تهرانو دوست دارم


شهرمونو دوست دارم همه این مرز و بومو دوست دارم


همه جا پره دوستامم من اصفهونو دوست دارم


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


ایران روی قلبم نوشته اسم تو اینجا بهشته ،پره پهلوون و مرد و فرشته


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


دانلود آهنگ امیر تتلو عید امسال :


بازم چشمامو مثل همیشه بستم


تو خیالم میبینم پیشت هستم


بغل تو بغل تو چه حالی دارم


وای بهتر از تو میشه اصلا


تو دستات چفت میشه هی دستم


ادا و اطوارات تو دلم ریشه بستن


تا چهار صبح با تو خوش میگذره عزیزم


مهم هم نیست که فردا چی شه عزیزم


ولی عید امسال من تنها همینجا میمونم


هیجا نمیرم اینجا تو این خونهم ولی به تو خوش میگذره میدونم


میدونی چی دوست دارم، دوست دارم طعم لباتو


دوست دارم پیشم باشی الان که بدجوری دل من کرده هواتو


میدونی چی دوست دارم، جاده شمال رو با تو


من به تو زل بزنم و تو تند تند بخری سوغاتیاتو


امسال که نشد ولی سالی دیگه دوست دارم هرجا که هستی باشم


امسال که نشد ولی سال دیگه کاری میکنم لحظه ها زیبا شن


تکست آهنگ ایران امیر تتلو


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


تکستــ اختصـــاصی از سایـتــــ تـــک مــوزیک


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید امیر تتلو کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment