Friday, June 2, 2017

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری ولم کرد

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری ولم کرد


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام ولم کرد از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : حمید عسکری «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Hamid Askari Called Velam Kard


آهنگ ولم کرد حمید عسکری به زودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی حمید عسکری به نام ولم کرد باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ ولم کرد با صدای حمید عسکری به زودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


.


.


دانلود آهنگ ولم کرد حمید عسکری


بزودی…


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ فاز فراموشی با صدای حمید عسکری:


شب و تنهایی و گیتار و غم و این دل بیمارمو این حال خرابم

من و بیخوابی و بی تابی و دلتنگی و حسی که میده بی تو عذابم

تو با یه گوشی خاموشی و تو فاز فراموشی و من در به در تو

تو لبات خندونو تو چشم منه اشکه بیخیال کی به کیه فدای سر تو

عشقم بعده تو چقد بده حالم به دیوونگی رسید حالم

ولی باز هوانو دارم …

دنیا اون یه جای دور منم تنها خیلی قلبمو شکست اما

هنوزم هواشو دارم …

هیشکی جز من نتونست که تورو درک کنه یه کاری کردی که قلبم تا ابد درد کنه

من که هیچ کاری نکردم که تورو سرد کنه …

من که چشماتو به یه دنیا نمیدادم گلم زندگی بعد تو سخت شد کم شده تحملم

شنیدم که گفتی من به درد تو نمیخورم …

عشقم بعده تو چقد بده حالم به دیوونگی رسید حالم

ولی باز هوانو دارم …

دنیا اون یه جای دور منم تنها خیلی قلبمو شکست اما

هنوزم هواشو دارم …


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید حمید عسکری کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment