Tuesday, June 6, 2017

دانلود آهنگ علی لهراسبی چجوری تونستی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام چجوری تونستی از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : علی لهراسبی «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Ali Lohrasebi Called CHejori Tonesti


آهنگ چجوری تونستی علی لهراسبی به زودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی علی لهراسبی به نام چجوری تونستی باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ چجوری تونستی با صدای علی لهراسبی به زودی + تکست آهنگ


به زودی


برای تو مهم نیست این روزا


کنار این آدما چی کشیدم


بعد تو رابطمو با همه قطع کردم


جواب هیچ کسو بعد تو نمیدم


دیگه جایی نمیرم نمی گم رفتی


نمی خوام بفهمنن بهم می خندن


من عزیزم یه چند سالیه که بعد تو


دارم هر روز با نبودنت می جنگم


دانلود آهنگ چجوری تونستی علی لهراسبی


بزودی..


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ چه خوبه با صدای علی لهراسبی:


منو آروم تر کن بمون پیشم دست تو تو دستامه من آتیشم

با تو چه خوبه دنیام رویای من …

بذار نگات همینجوری تو نگام بمونه اشکای تو بارونه چشات رنگین کمونه

تو چه ساده شدی همه دنیای من …

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید علی لهراسبی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید










اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment