Sunday, June 4, 2017

دانلود آهنگ جدید معین زد نعره ی چاه

دانلود آهنگ جدید معین زد نعره ی چاه


دانلود آهنگ جدید معین زد به نام نعره ی چاه از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : معین زد «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Moein Z Called Nareye Chah


آهنگ نعره ی چاه معین زد به زودی + متن آهنگ



منتظر کار جدید و شنیدنی معین زد به نام نعره ی چاه باشید.


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ نعره ی چاه با صدای معین زد به زودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


.


.


دانلود آهنگ نعره ی چاه معین زد


بزودی…


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ پیر میشیم با صدای معین زد:


به چه زیباست به خدا داشتنت هر چه باید همه را داشتنت

من حسودم که تو باید با من ولی افسوس همه ی شهر تو را داشتنت

من رها عاشق تنهایی خویش تو ولی عاشق تنهایی و خویش

و چه دلگیر شده پاییزم آسمان ابری و برگا همه هی میریزند

تو گمان میکنی من خوشحالم همه چیزم روال است و دلی خوش دارم

تو نمیدانی که نابود شدم و نشستم سر تابوت خودم

تو نمیفهمی چطور غمگینم تو خدایی شده ای در دینم

که خدا خالق عشق است ولی … من سکوتم به تو میگفت نری

بیا هنوز کسی نیومده جات بیا بذا بپیچه بازم تو همه جا صدات

بیا بگو تو هم دلت همینو میخواد هی بگو تو هم دلت همینو میخواد

بیا تو که هنوزم توی سرمی تو همه ی شعرام میبینمت تورو علنی

بیا بگو هنوزم طرف منی هی نذار فک کنم لب و دهنی


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید معین زد کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment