Monday, June 12, 2017

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی اینقدر میخوامت

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام اینقدر میخوامت از رسانه تک موزیک


» موزیک و تنظیم کننده : یاسر محمودی | ترانه سرا : حدیث دهقان «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Yaser Mahmoudi Called Inghadr Mikhamet



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ اینقدر میخوامت با صدای یاسر محمودی منتشر شد + تکست آهنگ


پشتت دویدم این همه راهو نه دست خالی برنمیگردم

دارم تقلا میکنم بفهم کاری که قبل از تو نمیکردم

من چشممو به خاطر هیشکی تو سوز گریه نمیسوزوندم

من قبلا این جوری نبودم که قبل از تو با هیشکی نمیموندم

انقدر میخوامت که میتونی دلیل هر دلواپسی باشی

قبل از تو با هیشکی نمیموندم شاید تو نفرین کسی باشی

هرکی به جز تو بود باور کن فقط یه بار صداش میکردم

خودم چمدونشو میبستم خودم کفششو پاش میکردم


دانلود آهنگ اینقدر میخوامت یاسر محمودی


هرکی به جز تو بودم خودم قبل از این که بره رهاش میکردم

پشت سرش درارو میبستم که برنگرده به من و دردم

قبل از تو احساسم به هیچکسی اینقدر عمیق تو ریشه هام نبود

من قبلا اینجوری نبودم که اینقدر عزیز هیچکی برام نبود

انقدر میخوامت که میتونی دلیل هر دلواپسی باشی

قبل از تو با هیشکی نمیموندم شاید تو نفرین کسی باشی

هرکی به جز تو بود باور کن فقط یه بار صداش میکردم

خودم چمدونشو میبستم خودم کفششو پاش میکردم


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید یاسر محمودی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->





راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment