Saturday, June 10, 2017

دانلود آهنگ جدید هوروش باند عاشقم

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام عاشقم از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : هوروش باند | ترانه سرا : هوروش باند «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Hoorosh Band Called Ashegheam


آهنگ عاشقم هوروش باند بزودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی هوروش باند به نام عاشقم باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ عاشقم با صدای هوروش باند بزودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


دانلود آهنگ عاشقم هوروش باند


متن آهنگ بعد از پخش آهنگ


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ به کی پز میدی با صدای هوروش باند:


دلمو دزدیدی به کی پز میدی به من که واسه تو بد زمین خورم که تو وایسی

اسمتو آوردم رو تو قسم خوردم منی که از روز اولم اینجوری میخواستی

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم تو کوچه پس کوچه شهر عشق تورو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم اونی که جون میده برات آره منم آره منم


دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نذار اشک من درآد

دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نذار اشک من درآد

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم تو کوچه پس کوچه شهر عشق تورو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم اونی که جون میده برات آره منم آره منم


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید هوروش باند کلیک کنید


آهنگ عاشقم




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment