Thursday, June 1, 2017

دانلود آهنگ جدید امید علومی یاد تو

دانلود آهنگ جدید امید علومی به نام یاد تو از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : امید علومی | ترانه سرا : – «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Omid Oloumi Called Yade To



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




یه چند روزیه یاد تو منو تنها نمیذاره چشام از اشک لبریزه شبا تا صبح بیداره

یه چند روزیه این خونه پر از عطر نفسهاته بگو اون حلقه تو دستت هنوزم هست باهاته

این لحظه ها سخته عشق تو بی وقفه سراغ دلم میاد تو دلم آشوبه این لحظه ها خوبه دل من تورو میخواد

این لحظه ها سخته عشق تو بی وقفه سراغ دلم میاد تو دلم آشوبه این لحظه ها خوبه دل من تورو میخواد


دانلود آهنگ یاد تو امید علومی


توی این تکرار میمیرم با احساس تو درگیرم که این کابوس تنهایی شده هر لحظه تعبیرم

یه چند روزیه یاد تو منو تنها نمیزاره چشام از اشک لبریزه شبا تا صبح بیداره

یه چند روزیه این خونه پر از عطر نفسهاته بگو اون حلقه تو دستت هنوزم هست باهاته

این لحظه ها سخته عشق تو بی وقفه سراغ دلم میاد تو دلم آشوبه این لحظه ها خوبه دل من تو رو میخواد

این لحظه ها سخته عشق تو بی وقفه سراغ دلم میاد تو دلم آشوبه این لحظه ها خوبه دل من تو رو میخواد


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید امید علومی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment