Saturday, June 24, 2017

دانلود آهنگ جدید ابراهیم هاشمی کینه

دانلود آهنگ جدید ابراهیم هاشمی کینه


دانلود آهنگ جدید ابراهیم هاشمی به نام کینه از رسانه تک موزیک


» تنظیم کننده : سعید انصار | ترانه سرا : آرش AP «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Ebrahim Hashemi Called Kineh



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




بگیر از من همه ی دنیامو باز دیگه نگو داری تو کینه

این عاشق دوس نداره عشقشو اینطور تو این حال ببینه

نگیر از من نگاتو که بگیری میمیره این دل تو سینه

تو که طاقت نداری میدونم اشکم رو گونم بشینه

دیگه فهمیده قلبم لم تو دل تو مهربونه

فقط کافیه که پیشت بشینم بگم یادت بمونه

دوست دارم دیوونه اینو قلب توئه ساده میدونه

میمونه دلم بات آخه قدر چشاتو خوب میدونه

دیگه فهمیده قلبم لم تو دل تو مهربونه

فقط کافیه که پیشت بشینم بگم یادت بمونه

دوست دارم دیوونه اینو قلب توئه ساده میدونه

میمونه دلم بات آخه قدر چشاتو خوب میدونه


دانلود آهنگ کینه ابراهیم هاشمی


حقمه اگه تورو ندارم سختمه بی تو دووم بیام

واسه اینکه تورو ببینم چشامو هرشب رو هم میذارم

هرچی کشیدم از این احساسمو از قلبمه تو که فرق میکردی واسم با همه

اگه دور موندم ازت حقمه …

هرچی کشیدم از این احساسمو از قلبمه تو که فرق میکردی واسم با همه

اگه دور موندم ازت حقمه …


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید ابراهیم هاشمی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->





راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment