Thursday, June 29, 2017

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس بد شد

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام بد شد از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : پیام شمس | ترانه سرا : گلی گلزاری «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Ehsan Haghshenas Called Bad Shod



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




با هرکی خندیدم با با خنده هام بد شد فقط به احساس من طعنه زد و رد شد یه آدم بد شد

با هرکی دس دادم باورمو پس داد یکی از اونایی که منو زمین زد شد بد شد

با هرکی حرف زدم تنهاترم کرد و رفت همین ترس تنهایی غرورمو شکست

من تو هر ارتباط دوبار شست خوردم یه بار از احساسم یه بارم از ترسام

هر ضربه ای خوردم هرچی سرم اومد باعث شده امروز وایسم بازم رو پام


دانلود آهنگ بد شد احسان حق شناس


دیدم به تنهایی یک عمر غلط بود و احساسم به من مسلط بود بد بود

خیلی از عمرم رفت تا درک کنم امروز بی تو میمیرم پای صحب بود بد بود

با هرکی حرف زدم تنهاترم کرد و رفت همین ترس تنهایی غرورمو شکست

من تو هر ارتباط دوبار شست خوردم یه بار از احساسم یه بارم از ترسام

هر ضربه ای خوردم هرچی سرم اومد باعث شده امروز وایسم بازم رو پام


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید احسان حق شناس کلیک کنید


آهنگ بد شد




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->





راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment