Friday, June 9, 2017

دانلود آهنگ جدید اشوان دوباره تو

دانلود آهنگ جدید اشوان به نام دوباره تو از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : اشوان «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Ashvan Called Dobare To


آهنگ دوباره تو اشوان بزودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی اشوان به نام دوباره تو باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ دوباره تو با صدای اشوان بزودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


دانلود آهنگ دوباره تو اشوان


متن آهنگ بعد از پخش آهنگ


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ من آدم رویای تو نیستم با صدای اشوان:


من آدم رویای تو نیستم من فکر و ذکرم پرت این سازه

یکی مث تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم

من زخمی راهن همه پاهام از بس تو هر راهی زمین خوردم

کنار من لب یه پرتگاهی که آخرم سقوط میکنی

دیوونه زل نزن توی چشام چرا هرچی میگم سکوت میکنی

آره تصمیم اینه تنهایی آرومم اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم

اینجا ته خطه دستامو ول کن برو دیگه نمیخوام تورو

آره تصمیم اینه تنهایی آرومم اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم

اینجا ته خطه دستامو ول کن برو دیگه نمیخوام تورو


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید اشوان کلیک کنید


 آهنگ دوباره تو




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment