Sunday, June 11, 2017

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی تنهایی

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام تنهایی از رسانه تک موزیک


میلاد بهشتی یکی از تنظیم کننده های خوب می باشد که تاکنون با مرتضی اشرفی


و مجید اخشابی همکاری داشته است.


» آهنگ و تنظیم کننده : میلاد بهشتی | ترانه سرا : میلاد بهشتی «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Hoorosh Band Called Ashegheam


آهنگ تنهایی میلاد بهشتی منتشر شد + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی میلاد بهشتی به نام تنهایی باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ تنهایی با صدای میلاد بهشتی بزودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


دانلود آهنگ تنهایی میلاد بهشتی


کی قلبتو دزدیده آخه


اینجوری میری عشق من


تو هم آخر میمونی تنها


یه روزی میشی مثل من


عشقای امروزیم میره


یه روزی میاد یه روزی میره


تا به خودت بیای میبینی تموم بیا خیلی دیره


دانلود آهنگ میلاد بهشتی تنهایی


بی دلیل و بیهوده میری


این راه تمومی نداره


دنیات شده پر از تنهایی


دیگه واست جا نداره


کی قلبتو دزدیده آخه


اینجوری میری عشق من


تو هم آخر میمونی تنها


یه روزی میشی مثل من


کی قلبتو دزدیده آخه


اینجوری میری عشق من


تو هم آخر میمونی تنها


یه روزی میشی مثل من


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید میلاد بهشتی کلیک کنید


آهنگ تنهایی












برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment