Tuesday, June 20, 2017

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو نزدیکی به من

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام نزدیکی به من از رسانه تک موزیک


» تنظیم کننده : مسعود جهانی | موزیک و ترانه سرا : مسعود صادقلو «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Masoud Sadeghloo Called Nazdiki Be Man


آهنگ نزدیکی به من مسعود صادقلو بزودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی مسعود صادقلو به نام نزدیکی به من باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ نزدیکی به من با صدای مسعود صادقلو بزودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


دانلود آهنگ نزدیکی به من مسعود صادقلو


متن آهنگ بعد از پخش آهنگ


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ هوس باز با صدای مسعود صادقلو:


من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات

تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس بازl

من عمرمو دادم واسه نگای گیرات

تو یه بی لیاقتی ندیدی منو نگو نه دس بردار

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم

دیوونه کی مث من اینجوری با تو میمونه

دیوونه رد نشو از عشق من …

آخه دیوونه کی مث من اینجوری میمیره برات

دیوونه کی مث من اینجوری قدر میدونه

دیوونه رد نشو از عشق من …


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید مسعود صادقلو کلیک کنید


آهنگ نزدیکی به من




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment