Friday, May 26, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب ماتم کده

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام ماتم کده از رسانه تک موزیک


» تنظیم کننده : علیرضا زنگی | ترانه سرا : مهراب «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Mehrab Called Matam Kade


آهنگ ماتم کده مهراب منتشر شد + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی مهراب به نام ماتم کده باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ ماتم کده با صدای مهراب منتشر شد + تکست آهنگ


لالایی، بانوی این خونه تاریک, لالایی بخواب آروم گل نازم


لالایی، بخواب دارم میام پیشت، من واسه مرگم فقط بهونه میخواستم


حالا که تو رفتی، چاره دل تیغه میکشم، روی رگهای


امشب با همه دردای رو سینه ام لالایی میخونم تو راحت بخوابی


حلالم کن اگه، خوب نبودم واست، حلالم کن اگه اذیتت کردم


بلندشو ببینم، تو حق نداری بری، تا نگی بهم حلالت کردم برنمیگردم


خدایا تو دیگه چرا آخه مشتی، تو میدونستی چقدر این درد بی رحمه


یه دردایی توی دنیای نامردت هست که فقط یه مرد میفهمه


شاید الان آرزو به دل میمیرم، آرزو داشتی ای کاش آرزو نداشتی


نه از این دنیای بی احساس چی خواستم جز اینکه کنارم باشی


یادگاری شهر، زیبای خفته، داستان لیلی و مجنون دروغه، اصلا کی گفته


کور بشم الهی که بار دیگه چشمام به عکسات نیفته


پارچه های مشکی، عکس های رو دیوار، گل های خشکیده خندهامو سیگار


خاطرات مرده، حرفای مردم، یه جفت چشای خیس تا صبح بیدار


اینقدر دردام زیاد بود، هی شاخ و برگ میداد


یه شاخ پوس کلفت فقط تبر میخواد


وقتی یه دیوونه شدم که مهم نیست آبروش، میکشم همه عذابا رو به دوش


ببار روی عکساش


ببار بی صدا سر خاکش ببار ببار


بخواب گل پونه لالا لالایی


بخواب دردونه لالا لالایی


بخواب گل یاسم، بخواب همه نیازم


بخواب، بانوی خونم، بخواب آروم جونم


بخواب، لالا، بخواب لالایی


بخواب ای گلم، بخواب آروم


دانلود آهنگ ماتم کده مهراب


مابقی متن اهنگ ماتم کده بزودی…


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر آهنگ آدم و حوا با صدای مهراب:


چی میشد اگه مادر من هیچوقت منو به دنیا نمی آورد

چی میشد اگه پاهای من میشکست ولی منو  سمتت نمی آورد

چی میشد هیچکی دلمو نمیکشند

چی میشد هیچوقت گریه نمیکردم

چی میشد مثل خودت سنگدل میشدم

میگفتم میرم و برنمیگردم

چی میشد یه شب خوابم ببره، صبح که بیدار میشم تو کنار من باشی

چی میشد خدا میگفت یه آرزو بکن، آرزو میکردم تو هم عاشقم باشی

چی میشد، اگه تو مال من بودی

چی میشد اگه خدا یکم هوامو داش


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید مهراب کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.









راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک






کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید





اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment