Wednesday, May 31, 2017

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی ترس

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام ترس از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : فاتح نورایی | ترانه سرا : لیلا مهاجرانی «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Fateh Nooraee Called Tars



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




ترس من از اینه که تو رنگ جماعت نشوی برای دل کندن من خیره ساعت نشوی

گم نکنی یاد مرا تو آغوشای آهنی گفتی خدای من تویی قید خدا را نزنی

خسته نشی از غم من یک شبه عاشق نشوی گفتی گلستان توام خام شقایق نشوی


دانلود آهنگ ترس فاتح نورایی


غریر آسمان من شکست از این بی خبری این همه التماس من در تو نداره اثری

گم نکنی یاد مرا تو آغوشای آهنی گفتی خدای من تویی قید خدا را نزنی

خسته نشی از غم من یک شبه عاشق نشوی گفتی گلستان توام خام شقایق نشوی


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید فاتح نورایی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.



<!--
| | . -->




<!--

: MP3


-->

راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما


کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید









اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment