Thursday, May 25, 2017

دانلود آهنگ جدید مهران آتش گلوله

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام گلوله از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : – «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Mehran Atash Called Gololeh


آهنگ گلوله مهران آتش به زودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی مهران آتش به نام گلوله باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ گلوله با صدای مهران آتش به زودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


.


.


دانلود آهنگ گلوله مهران آتش


بزودی…


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ من بی تو دیونم با صدای مهران آتش:


جز اینکه با تو باشم

آرزویی ندارم

تموم زندگیمو به پای تو میزارم

حسی که به تو دارم از این ترانه پیداست

این زندگی کنارت شبیه خوابو رویاست

این زندگی کنارت شبیه خوابو رویاست

من بی تو یه دیونه م

احساسمو می دونم

به پای تو می مونم

تو شدی دنیام

من بی تو یه دیونه م

احساسمو می دونم

به پای تو می مونم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

آهنگ من بی تو دیونه ام مهران آتش

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تو شدی دنیام

عشق من با تو

لمس دستاتو

به همه دنیا نمی دم اون نگاتو

از همون اول عاشقت بودم

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

من بی تو یه دیونه م

احساسمو می دونم

به پای تو می مونم

تو شدی دنیام

من بی تو یه دیونه م

احساسمو می دونم

به پای تو می مونم

تو شدی دنیام


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید مهران آتش کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.









راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک











اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment