Thursday, May 25, 2017

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی دیوونه بودی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام دیوونه بودی از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : – «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Ali Yasini Called Divooneh Boodi


آهنگ دیوونه بودی علی یاسینی به زودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی علی یاسینی به نام دیوونه بودی باشید.



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ دیوونه بودی با صدای علی یاسینی به زودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


.


.


دانلود آهنگ دیوونه بودی علی یاسینی


چرا ناراحتی خودت دلمو زدی برم بدون من


سر کن دیگه از این به بعد حرفای تو


نمیشه که از یادم بره بگو چی شد


چجوری اومد واقعا دلت


چشمات همه زندگیم بود


روسوندی به کجا زندگیمو


تو خوبی فکر کن که من یه دردم


بعد تو نشد که من بخندم


چشمات همه زندگیم بود


روسوندی به کجا زندگیمو


تو خوبی فکر کن که من یه دردم


بعد تو نشد که من بخندم


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید علی یاسینی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید









برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.









راهنمای دانلود


منبع : دانلود آهنگ جدید | تک موزیک







اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment