Friday, May 26, 2017

دانلود آهنگ علیشمس و میلاد کیانی عذابم نده

دانلود آهنگ جدید علیشمس و میلاد کیانی به نام عذابم نده از رسانه تک موزیک


» آهنگ و تنظیم کننده : | ترانه سرا : – «


با دو کیفیت ۱۲۸ 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین


Download New Music Alishmas Called Azabam Nadeh


آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی به زودی + متن آهنگ


منتظر کار جدید و شنیدنی علیشمس و میلاد کیانی به نام عذابم نده باشید.


به گفته علیمشس، مهدی جهانی به دلایل شخصی چند وقت میخواهد کار نکند و کار جدید ارائه نمی دهد



برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید




آهنگ عذابم نده با صدای علیشمس و میلاد کیانی به زودی + تکست آهنگ


به زودی


.


.


.


.


.


.


دانلود آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی


همینجوریش یه شهر باهام بده تو سمت من باش عذابم نده


بی تو کاش یه ساعت نره که کل سال با تو بازم کمه


همینجوریش یه شهر باهام بده تو سمت من باش عذابم نده


چشم به راه …


دانلود آهنگ علیشمس و میلاد کیانی عذابم نده


آره واقعا بده نه اون دیوونه هنوزم وابستته بعد


منو به اینجا عادت نده نه آرزو ممیکنم واست منو بعد


بازم از ته قلب که ، زندگیت راحتر میگذره


بگو حرف راست دروغ نه


هم صدات هم خنده هات هنوز تو گوشمه


دنبال رد پاتو هر روز حتی من خورشید هست بازغروب کرد


خواستیم همیشه خوب تو هیچی نیست یعنی بدون  تو


میشی یعنی یه روزی من و تو بشیم به غریبه دور


هیشکی نشه حریفمون


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


مروری بر شعر و آهنگ یادگاریا با صدای علیشمس و مهدی جهانی:


هنوزم تو قاب عکس رابطمون نفس داره


واسه من چی مونده جز کاغذای پاره ماره


اینجوری که پیش میریم عذاب من ادامه داره


می خوام فراموشت کنم گذشته نمیزاره


من و یه قلب سرد با رنگ و روی زرد


عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد


دیوونه بازیا از یاد من نمیره


تو هم مطمنی جاتو کسی نمیگیره


انقدم زیاده اشکامو نمیشه جاری


سوالم اینه که منو هنوز دوست داری


من و یه قلب سرد با رنگ و روی زرد


عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد


گفتم باشه تنهام بزار بشکن و له کن


تو قلب ما رو انقد آره عشق من


نیمه سرنوشت من اسم مارو خط بزن از گذشته دل بکند


انقد آره عشق من


منو میکشه یادگاریا عذاب آوره این جداییا


چی میشه بازم تو بیاییا ، نمیدونم الان تو کجاییا


منو میکشه یادگاریا عذاب آوره این جداییا


چی میشه بازم تو بیاییا ، نمیدونم الان تو کجاییا


♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫


برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی کلیک کنید




دانلود آهنگ جدید






اشترک در گوگل
اشترک در گوگل پلاس
اشترک در استامبل آپن
دیگ
اشترک در کلوب
اشترک در فیس نما
اشترک در تویتر
اشترک در فیسبوک

No comments:

Post a Comment